Radisson Hotel Szklarska Poręba (otwarty w marcu 2020) oferuje wiele zabiegów wellness i zaprasza do relaksu.
Śniadanie i kolację można zjeść w restauracji bufetowej z tarasem na świeżym powietrzu. Lunch VP w formie 3-daniowego menu. Restauracja À la carte, kawiarnia, bar w holu.
Kryty basen i basen relaksacyjny, zewnętrzna wanna z hydromasażem i zjeżdżalnia, a także strefa saun z sauną fińską, łaźnią parową, sauną na podczerwień i tepidarium. Centrum odnowy biologicznej z 6 gabinetami do masaży, zabiegów kosmetycznych i zabiegów na ciało. Sala fitness.
Latem okoliczne lasy świerkowe i Karkonoski Park Narodowy oferują liczne szlaki piesze i rowerowe. Zimą sąsiedni ośrodek narciarski Szrenica (ok. 5 km) z 5 stokami narciarskimi zaprasza do jazdy na nartach. W hotelu znajduje się przechowalnia sprzętu narciarskiego, pokój zabaw i plac zabaw.
104 nowoczesne i komfortowe pokoje i apartamenty z prysznicem/WC, suszarką do włosów, płaszczem kąpielowym, telefonem, telewizją satelitarną, sejfem, minibarem, zestawem do kawy/herbaty, klimatyzacją, WLAN, balkonem lub tarasem Standard i Superior (każdy po ok. 24 m2). Apartamenty (ok. 23-60 m2) na życzenie. Pokoje jednoosobowe to pokoje dwuosobowe. Winda.
15 zweryfikowane opinie przez podróżnychTylko klienci, którzy podróżowali z nami, mogą zostawić recenzję
4.8 Znakomity
100% poleca hotel innym
Ute H.
grudzień 2023
jako para | od 50 do 59 lat | 4 - 8 dni
Bernd A.
listopad 2023
jako para | od 60 do 69 lat | 1 - 3 dni
Ines M.
listopad 2023
4 - 8 dni
Hotel i lokalizacja idealne dla wszystkich aktywności
październik 2023
9 - 11 dni
Hotel jest bardzo czysty i dobrze utrzymany. Oferowane jedzenie było bardzo urozmaicone i smakowało bardzo dobrze. Obsługa była bardzo przyjazna, uprzejma i pomocna. Zabiegi spa (masaże) były bardzo dobre. Sauna i basen są zbyt głośne i zbyt małe. Osoby z zewnątrz (kurs pływania dla dzieci z osobami towarzyszącymi) w strefie spa są niedopuszczalne. Strefa nagości jest widoczna ze strefy pływania. Strefa relaksu (tylko 4 leżaki) jest widoczna z basenu. Jedna pani w recepcji (zameldowanie) była nieprzyjazna i w ogóle nie zorientowana na obsługę. Nasza prośba o podwyższenie standardu pokoju została odnotowana w momencie rezerwacji i omówiona z hotelem Radisson z wyprzedzeniem przez telefon. Powinno to być możliwe bez żadnych problemów podczas zameldowania. Niestety, prośba ta została zignorowana przez panie w recepcji podczas zameldowania i odrzucona bez komentarza i w nieprzyjazny sposób. Bardzo drogi parking na zewnątrz jest nie do przyjęcia
Ulrike B.
wrzesień 2023
jako para | od 40 do 49 lat | 4 - 8 dni