Najczęściej zadawane pytania

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Masz pytania dotyczące procesu rezerwacji, rezerwacji już dokonanej, metod płatności czy procesu płatności?

Tu znajdziesz odpowiedzi na nie!

Rezerwacja

Jak mogę zarezerwować wycieczkę online? >>
Czy przy rezerwacji online otrzymam rachunek na e-mail? >>
Jak mogę zamówić rachunek online? >>
Czy otrzymam pisemne potwierdzenie rezerwacji? >>
Czy mogę wyszukać online konkretny hotel? >>
Czy mogę zarezerwować online zorganizaowaną wycieczkę łącznie z samolotem? >>
Czy mogę zarezerwować online więcej pokoi? >>
Czy mogę zarezerwować więcej ofert? >>
Czy mogę zarezerwować online ofertę dla innej osoby? >>
Czym się różni rezerwacja przez internet od rezerwacji w biurze podróży? >>
Czy mogę również dokonać rezerwacji w biurze podróży? >>
Chciałbym zarezerwować ofertę dla grupy. Jak mogę to zrobić? >>
Mam specjalne życzenia odnośnie rezerwacji wycieczki. Jak mogę je zrealizować? >>
Dlaczego jest potrzebny mój numer telefonu? >>
Jakie dane osobowe są przechowywane? >>
Co oznacza przycisk "Zapytaj teraz"? >>
Czy mogę zarezerwować ofertę? >>
Od kiedy rezerwacja podróży jest dla mnie wiążąca? >>
Czy istnieją jakieś udogodnienia dla osób niepełnosprawnych? >>
Jak mogę stwierdzić, czy wybrany przeze mnie hotel posiada pokoje dostosowane do osób niepełnosprawnych? >>
Skąd mam wiedzieć, czy mogę zabrać ze sobą zwierzę? >>

Potwierdzenie rezerwacji wycieczki

Jak szczegółowo muszę sprawdzić swoje potwierdzenie rezerwacji? >>
Czy otrzymam informację, że moja wycieczka objazdowa dojdzie do skutku? >>
Co to jest ubezpieczenie od upadłości? >>

Płatności

Jak mogę zapłacić za podróż? >>
Do kiedy muszę zapłacić za swoją podróż i ile wynosi zaliczka? >>
Czy mogę przelać bezpośrednio całą kwotę? >>
Czy mogę zapłacić za wycieczkę w ratach? >>
Czy są pobierane dodatkowe opłaty za płatność kartą kredytową? >>

Dokumenty podróżne

Kiedy i w jaki sposób otrzymam swoje dokumety podróżne? >>
Mój bilet został skradziony. Co mam zrobić? >>
Moje dokumenty podróżne nie dotarły na czas. Co robić? >>
Jakie dokumenty będą mi potrzebne po dotarciu na miejsce? >>

Zmiana i odwołanie rezerwacji wycieczki

W jaki sposób mogę zmienić / anulować rezerwację wycieczki? >>
Jakie koszty ponoszę, odwołując wycieczkę lub zmieniając jej termin? >>
Czy mogę zmienić imię i nazwisko uczestnika wycieczki w rezerwacji? >>
Gdzie mogę odwołać swój lot? >>

Ubezpieczenie podróżne

Czy SpaDreams oferuje ubezpieczenie podróżne? >>

Podróż samolotem

Dlaczego należy sprawdzić swój bilet na samolot? >>
Gdzie mogę znaleźć informacje o godzinach odlotu? >>
Jak mogę sprawdzić, czy godziny mojego odlotu nie uległy zmianie? >>
Co to jest e-Bilet (e-Ticket)? >>
Czy mogę samodzielnie zarezerwować lot? >>
Ile bagażu mogę wziąć ze sobą? >>
Jakie są ograniczenia odnośnie bagażu podręcznego? >>
Czy mój lot umożliwia mi zbieranie mil lotniczych? >>
Mam lot z przesiadką. Czy mogą pierwszą część lotu odbyć późniejszym rejsem? >>
Czy mogę opuścić lot w którąkolwiek stronę? >>
Czy mogę przedłużyć swój pobyt i wrócić do domu później? >>
Czy mogę zarezerwować lot w klasie biznesowej? >>
Czy istnieje możliwość zamówienia specjalnych posiłków w samolocie? >>
Czy SpaDreams oferuje możliwość wynajęcia wózka inwalidzkiego na lotnisku? >>
Czy przewodnik podróży powita mnie na lotnisku? >>
Co to jest odprawa w przeddzień lotu? >>
Czy mogę zarezerwować miejsce? >>
Czy transfer z lotniska do hotelu i z powrotem jest wliczony w cenę? >>
Co to jest "czarna lista przewoźników" ("Black list")? >>
Co zrobić w sytuacji, gdy pracownicy linii lotniczej strajkują? >>

Transfer do hotelu

Czy transport z lotniska do hotelu i z powrotem jest wliczony w cenę? >>
Czy osoba, która odbierze mnie z lotniska, będzie miała jakąś tabliczkę informacyjną? >>

Dojazd własny

Jak mogę się dostać do hotelu? >>
Czy mogę wynająć samochód poprzez SpaDreams? >>

Bezpieczeństwo i jakość

Jakieś zalecenia odnośnie apteczki? >>
Wybieram się na wycieczkę objazdową do dalekich krajów. Jakieś zalecenia dotyczące zdrowia? >>
Gdzie znajdę informacje dotyczące bezpieczeństwa w kraju, do którego podróżuję? >>
Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące wjazdu do poszczególnych krajów? >>
Do kogo mogę się zwrócić w razie problemów na miejscu? >>
Kto może mi pomóc na miejscu? >>
W jakich przypadkach należy zwrócić się do przewodnika wycieczki / centrali? >>

Ocena hoteli

Czy to ma sens? >>

Oferty specjalne

Czy zniżki są wliczane do ceny łącznej? >>

Biura podróży

Czym różni się rezerwowanie oferty przez internet od rezerwacji w biurze podróży? >>
Czy mogę zarezerwować ofertę w biurze podróży? >>

Inne

Czy mam prawo bezpłatnego odwołania rezerwacji w ciągu 14 dni? >>
Jak mogę otrzymać wizę? >>
Czy mogę polecić znajomym ofertę SpaDreams? >>
Co oznacza Gwarancja Najlepszej Ceny? >>

Jeśli nie udało Ci się znaleźć potrzebnej Ci informacji, chętnie odpowiemy osobiście na Twoje pytania. Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu (022) 22 307 35 77, od poniedziałku od piątku w godzinach 9-17.

Możesz nam również wysłać e-mail na adres info@spadreams.pl lub skorzystać z Formularza kontaktowego. 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Karriere bei Fit Reisen Teams

W przypadku pytań prosimy o kontakt!

Dział obsługi klienta

+48 (0)22 307 35 77
info@spadreams.pl