FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Bezpieczeństwo i jakość

Jakieś zalecenia odnośnie apteczki?

Apteczka podróżna powinna znaleźć się w każdym bagażu! Pamiętaj, by znalazły się w niej wszystkie potrzebne lekarstwa i środki opatrunkowe.

 

Wybieram się na wycieczkę objazdową do dalekich krajów. Jakieś zalecenia dotyczące zdrowia?

Opieka medyczna jest inna w każdym kraju. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Gdzie znajdę informacje dotyczące bezpieczeństwa w kraju, do którego podróżuję?

Zachęcamy do zapoznania się z zaleceniami Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące wjazdu do poszczególnych krajów?

Ministerstwo Spraw Zagranicznych informuje szczegółowo o wymaganiach, które muszą spełnić podróżujący przybywający do poszczególnych krajów. Zachęcamy do zapoznania się z zaleceniami Ministerstwa. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

 

Do kogo mogę się zwrócić w razie problemów na miejscu?

W razie jakichkolwiek problemów lub pytań możesz zawsze zwrócić się do swojego hotelu. Do Twojej dyspozycji jest również nasza centrala, dostępna od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 pod numerem telefonu: 0048 22 21 98 555.

 

Kto może mi pomóc na miejscu?

W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeb prosimy o zwrócenie się do hotelu. Jeśli hotel nie może Ci pomóc, prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu 0048 22 21 98 555 (pon.-pt. w godz. 9-17).

 

W jakich przypadkach należy zwrócić się do przewodnika wycieczki / centrali?

Jeśli hotel nie jest w stanie udzielić Ci pomocy, prosimy o kontakt z nami. Zawsze zależy nam na tym, by Klienci byli zadowoleni z wyjazdu.

 

Karriere bei Fit Reisen Teams

W przypadku pytań prosimy o kontakt!

Dział obsługi klienta

+48 (0)22 21 98 555
info@spadreams.pl