FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Zmiana i anulowanie rezerwacji wycieczki

W jaki sposób mogę zmienić / anulować rezerwację wycieczki?

Aby zmienić lub odwołać rezerwację wycieczki, skontaktuj się z nami telefonicznie. Będziemy potrzebować Twojego pisemnego potwierdzenia zmiany wycieczki lub jej odwołania.

 

Jakie koszty ponoszę, odwołując wycieczkę lub zmieniając jej termin?

Wszelkie informacje znajdziesz w naszych "Warunkach podróży", w punkcie 5: "Rezygnacja ze strony Klienta, zmiana rezerwacji".

 

Czy mogę zmienić imię i nazwisko uczestnika wycieczki w rezerwacji?

Zawsze staramy się spełniać życzenia naszych Klientów i być jak najbardziej elastyczni. W przypadku wycieczki z dojazdem własnym obciążymy Cię kosztami zmiany rezerwacji, zgodnie z "Warunkami podróży". W przypadku wycieczki z podróżą samolotem będziemy niestety musieli wystawić Ci rachunek za pełen bilet samolotowy. Linie lotnicze nie dają bowiem możliwości zmiany nazwisk pasażerów.

 

Gdzie mogę odwołać swój lot?
Jeśli chcesz odwołać zerezerwowany przez SpaDreams lot, prosimy o kontkat pisemny (e-mailem, listem lub faksem).

 

 

Karriere bei Fit Reisen Teams

W przypadku pytań prosimy o kontakt!

Dział obsługi klienta

+48 (0)22 21 98 555
info@spadreams.pl