FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Dokumenty podróżne

Kiedy i w jaki sposób otrzymam swoje dokumety podróżne?

W przypadku rezerwacji wycieczek dokonanych na mniej niż 30 dni przed planowanym wyjazdem (wylotem), otrzymasz swoje dokumenty podróżne krótko po dokonaniu rezerwacji i opłaceniu wycieczki. W przypadku rezerwacji dokonywanych z większym wyprzedzeniem, dokumenty otrzymasz po opłaceniu wycieczki, około 10 dni przed planowanym wyjazdem (wylotem). Wszystkie dokumenty podróżne wysyłamy e-mail.

 

Mój bilet został skradziony. Co mam zrobić?

W przypadku kradzieży biletu prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu (022) 21 98 555. Większość linii lotniczych oferuje możliwość lotu bez wydrukowanego biletu. Chętnie sprawdzimy, czy jest to możliwe w Twoim przypadku.

 

Moje dokumenty podróżne nie dotarły na czas. Co robić?

Jeśli dokumety podróżne nie dotarły do Ciebie na tydzień przed planowanym wyjazdem (wylotem), prosimy o kontakt telefoniczny z nami. Czasem zdarza się, że dokumenty nie zostają wysłane, gdyż nie dotarły do nas płatności.

 

Jakie dokumenty będą mi potrzebne po dotarciu na miejsce?

Oprócz Twojego imienia i nazwiska oraz dokumentu tożsamości hotel poprosi Cię o bon, który otrzymasz razem z pozostałymi dokumentami podróżnymi.

 

Karriere bei Fit Reisen Teams

W przypadku pytań prosimy o kontakt!

Dział obsługi klienta

+48 (0)22 307 35 77
info@spadreams.pl