FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Podróż samolotem

Dlaczego należy sprawdzić swój bilet samolotowy?

Czasem zdarza się, że podczas międzynarodowych transakcji lotniczych dochodzi do omyłek. Dokładne sprawdzenie wszystkich danych na bilecie pozwoli Ci uniknąć ewentualnych nieprzyjemności podczas podróży.

 

Gdzie mogę znaleźć informacje o godzinach odlotu?

Informacje dotyczące godzin odlotów i przylotów otrzymasz od nas razem z pozostałymi dokumentami podróżnymi. Ponieważ jednak czasem linie lotnicze wprowadzają zmiany na krótko przez planowanym lotem, zalecamy sprawdzenie godzin lotów na stronie linii lotniczych.

Jak mogę sprawdzić, czy godziny mojego odlotu nie uległy zmianie?

Jeśli podróżujesz samolotem, zalecamy sprawdzenie wszystkich godzin lotu na 24 godziny przed planowanym odlotem na stronie linii lotniczych.

Co to jest e-Bilet (e-Ticket)?

E-Bilet to bilet lotniczy, który zostaje wysłany e-mailem. Należy go wydrukować przed podróżą, aby móc go okazać na lotnisku.

 

Czy mogę samodzielnie zarezerwować lot?

Chętnie pomożemy w rezerwacji lotu, jednak nasi klienci samodzielnie rezerwują loty. Zadbamy o przewóz do hotelu, pobyt i wszystkie zarezerwowane przez Ciebie pakiety.

 

Ile bagażu mogę wziąć ze sobą?

To zależy od linii lotniczych. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania tej informacji.

 

Jakie są ograniczenia odnośnie bagażu podręcznego?

To również zależy od linii lotniczych, którymi podróżujesz. Prosimy o kontakt w celu uzyskania dokładnej informacji.

 

Czy mogę przedłużyć swój pobyt i wrócić do domu później?

Zasadniczo jest to możliwe. Prosimy jednak wcześniej o kontakt, w celu upewnienia się, że możliwe jest przebukowanie lotu i przedłużenia pobytu w hotelu.

 

Czy istnieje możliwość zamówienia specjalnych posiłków w samolocie?

To zależy od lotu. W przypadku lotów średnio (3,5-4 godz.)- i długodystansowych możesz zamówić specjalny posiłek. W przypadku lotów krótkodystansowych pasażerowie otrzymują niewielkie posiłki (kanapki i batoniki). Jeśli masz jakieś specjalne życzenia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

 

Czy SpaDreams oferuje możliwość wynajęcia wózka inwalidzkiego na lotnisku?

Usługa wynajmu wózka inwalidzkiego jest na ogół oferowana przez linie lotnicze w kooperacji z lotniskami. Musi być ona jednak wcześniej zamówiona. Wózek inwalidzki będzie dostępny dla pasażera przy okienku odpraw (check-in). W zależności od zamówienia, pracownik lotniska będzie towarzyszyć pasażerowi w wózku inwalidzkim do rampy lub do samolotu.

 

Oczywiście, pasażer może zabrać również swój wózek inwalidzki. W takiej sytuacji należy to zgłosić przed podróżą (prosimy o kontakt ze SpaDreams w celu uzyskania szczegółowych informacji).

 

Czy przewodnik podróży powita mnie na lotnisku?

Jeśli zarezerwowałeś przewóz z lotniska do hotelu, na lotnisku będzie na Ciebie czekać nasz przedstawiciel z tabliczką z logo SpaDreams lub Fit Reisen. W przypadku transferów grupowych prosimy o zwrócenie się o informację do odpowiedniego punktu na lotnisku. Wszelkie inne możliwości zostaną opisane w Twoich dokumentach podróżnych.

 

Co to jest odprawa w przeddzień lotu?

Niektóre linie lotnicze umożliwiają w odprawę w przeddzień wylotu. W takiej sytuacji możesz też zostawić na lotnisku swój bagaż. Do odprawy w przeddzień lotu potrzebujesz swojego biletu lotniczego oraz ważnego dokumentu tożsamości. Informację o godzinach, w jakich można dokonać odprawy w przeddzień lotu otrzymasz od swojego przewoźnika. Jeśli przewoźnik zarezerwowanego przez Ciebie poprzez SpaDreams lotu oferuje taką opcję (także odprawę online), możesz oczywiście dokonać odprawy dzień przed wylotem lub online na stronie internetowej przewoźnika.

 

Czy transfer z lotniska do hotelu i z powrotem jest wliczony w cenę?

W niektórych przypadkach transfer z lotniska i z powrotem jest wliczony w cenę. Często jednak musi on być zamówiony oddzielnie. Wszelkie informacje znajdziesz w potwierdzeniu rezerwacji oraz dokumentach podróżnych.

 

Co to jest "czarna lista" ("Black list") przewoźników?

"Czarna lista przewoźników" wymienia wszystkie linie lotnicze, które mają zakaz lądowania w Europie. Naturalnie, SpaDreams nie współpracuje z żadnym z przewoźników z ww. listy. Naszymi partnerami są wyłącznie renomowani przewoźnicy. Więcej informacji o "czarnej liście" znajdziesz tutaj.

 

Co zrobić w sytuacji, gdy pracownicy linii lotniczej strajkują?

W przypadku strajku nie obowiązują standardowe przepisy dotyczące odszkodowania. Naturalnie, zawsze staramy się umożliwić realizację Twojej wycieczki, jednakże zawsze jesteśmy zdani na linie lotnicze.

 

Karriere bei Fit Reisen Teams

W przypadku pytań prosimy o kontakt!

Dział obsługi klienta

+48 (0)22 307 35 77
info@spadreams.pl