FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Potwierdzenie rezerwacji wycieczki

Jak szczegółowo muszę sprawdzić swoje potwierdzenie rezerwacji?
Potwierdzenie rezerwacji jest częścią umowy, więc należy sprawdzić dokładnie wszystkie dane, szczególnie pisownię nazwiska (zgodnie z danymi osobowymi zawartymi w dowodzie osobistym lub paszporcie).

Czy otrzymam informację, że moja wycieczka objazdowa dojdzie do skutku?
Oczywiście. Poinformujemy Cię o tym na kilka tygodni przed wyjazdem – najwcześniej jak to będzie tylko możliwe.

Co to jest ubezpieczenie od upadłości?
Ubezpieczenie od upadłości biura podróży jest to ubezpieczenie od SpaDreams, które gwarantuje, że w przypadku jego upadłości suma gwarancyjna ma być przeznaczona na pokrycie kosztów powrotu klientów z zagranicznej imprezy turystycznej oraz zwrot wpłat wniesionych z tytułu zapłaty za wycieczki.

Karriere bei Fit Reisen Teams

W przypadku pytań prosimy o kontakt!

Dział obsługi klienta

+48 (0)22 21 98 555
info@spadreams.pl