FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Rezerwacja

Jak mogę zarezerwować wycieczkę online?
W wyszukiwarce, na stronie głównej, zaznacz pola, które Cie interesują, np. cel podróży, temat lub inne. Następnie kliknij na wybrany hotel i na jego stronie zaznacz odpowiedni dla siebie program i termin wycieczki. Teraz wystarczy juz tylko kliknąć „Zarezerwuj teraz” aby Twoje zgłoszenie zostało przyjęte. Jeżeli chcesz zarezerwować pobyt w innym terminie, niż ten, który jest podany w ofercie, możesz zgłosić swoje życzenie poprzez „Zapytaj teraz”.

Czy przy rezerwacji online mogę otrzymać rachunek na e-mail?
Tak, wysyłamy rachunek na e-mail.

Jak mogę zamówić rachunek online?
Twój rachunek zostanie wysłany automatycznie po zatwierdzeniu rezerwacji. Jeżeli po tygodniu nie otrzymasz rachunku, zgłoś to do nas poprzez e-mail.

Czy otrzymam pisemne potwierdzenie rezerwacji?
Tak, bezpośrednio po złożeniu zamówienia, otrzymasz na e-mail oficjalne, pisemne potwierdzenie rezerwacji wybranej przez Ciebie wycieczki.

Czy mogę wyszukać online konkretny hotel?
Tak, oczywiście. Możesz również wyszukiwać hotele, które Cię szczególnie interesują. Do tego użyj pola z napisem „Szukaj w serwisie”, po lewej stronie w oknie „Szybkie wyszukiwanie”. Jeżeli nie widzisz tej opcji, znajdziesz ją na stronie głownej, klikając na logo SpaDreams (na górze, po lewej stronie).

Czy mogę zarezerwować online zorganizowaną wycieczkę łącznie z samolotem?
Obecnie rezerwacja biletów lotniczych przez naszą stronę internetową nie jest jeszcze możliwa. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, w którym nasi eksperci zarezerwują dla Ciebie najlepsze połączenie lotnicze oraz tranfer do hotelu.

Czy mogę zarezerwować online więcej pokoi?
Jeżeli potrzebujesz więcej niż jeden pokój, możesz albo skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta i zrobić rezerwację przez telefon, albo wysłać drugi formularz z wybranym pokojem.

Czy mogę zarezerwować więcej ofert?
Tak. Po prostu wypełniasz formularz osobno dla każdej oferty.

Czy mogę zarezewować online ofertę dla innej osoby?
Możesz zarezerwować ofertę dla innej osoby zarówno telefonicznie jak i poprzez formularz online. Pola w formularzu możesz wypełnić według własnego życzenia.

Czym się różni rezerwacja przez internet od rezerwacji w biurze podróży?
Zasadniczo niczym się nie różnią. Prawie wszystkie wycieczki, które znajdują się na naszej stronie internetowej, można również zarezerwować w biurze.

Czy mogę również dokonać rezerwacji w biurze podróży?
Hotele i wycieczki oferowane przez SpaDreams można zarezerwować w każdym Partnerskim Biurze Podróży.

Chciałbym zarezerwować ofertę dla grupy. Jak to zrobić?
Najlepiej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Nasi specjaliści udzielą odpowiednich informacji.

Mam specjalne życzenia odnośnie rezerwacji wycieczki. Jak mogę je zrealizować?
Chętnie weźmiemy pod uwagę Twoje życzenia. Aby się upewnić, że zostaną one spełnione, zwróć się do naszych doświadczeonych specjalistów. W ten sposób możemy się upewnić, że Twoje potrzeby mogą być spełnione w momencie rezerwacji.

Dlaczego jest potrzebny mój numer telefonu?
Twój numer telefonu potrzebujemy w razie ewentualnych pytań dot. Twojej rezerwacji, jak również będziemy mogli szybciej Cię poinformować o nagłych komplikacjach.

Jakie dane osobowe są przechowywane?
Podczas rezerwacji przechowujemy tylko te dane, które są niezbędne do jej utworzenia.

Co oznacza przycisk „Zapytaj teraz“?
Poprzez formularz dostępny pod linkiem „Zapytaj teraz”, możesz dowiedzieć się, czy instnieje możliwość zarezerwowania oferty w wybranym przez Ciebie terminie.

Czy mogę zarezerwować ofertę?
Tak, możesz to zrobić telefonicznie. Tylko w przypadku przystępnych cen biletów lotniczych rezerwacja nie jest możliwa z uwagi na możliwą zmianę ceny.

Od kiedy rezerwacja podróży jest dla mnie wiążąca?
Dopiero od momentu wybrania metody płatności na stronie „Rezerwacja“
i zatwierdzenia jej poprzez przycisk „Zarezerwuj teraz“.

Czy istnieją jakieś udogodnienia dla osbób niepełnosprawnych?
Tak, oczywiście. Z racji tego, że naszymi klientami są osoby o różnym stopniu niepełnosprawności, posiadamy również oferty dostosowane do ich potrzeb. Aby dowiedzieć się, czy Twoja podróż spełnia wymagania osób niepełnosprawnych, skontaktuj się z naszymi ekspertami w Biurze Obsługi Klienta.

Jak mogę stwierdzić, czy wybrany przeze mnie hotel posiada pokoje dostosowane do osób niepełnosprawnych?
Najczęściej uzdrowiska, kurorty i hotele lecznicze posiadają pokoje dla osób niepełnosprawnych. Jeśli jednak nie ma takiej informacji podanej w opisie hotelu, najlepiej wtedy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Skąd mam wiedzieć, czy mogę zabrać ze sobą zwierzę?
Znajdziesz tę informację w opisie hotelu. Alternatywnie możesz zapytać się o to naszych specjalistów.

Karriere bei Fit Reisen Teams

W przypadku pytań prosimy o kontakt!

Dział obsługi klienta

+48 (0)22 21 98 555
info@spadreams.pl