Co kraj, to obyczaj
To powiedzenie dotyczy wszystkich podróży do krajów, które znajdują się w naszej ofercie. O tym należy pamiętać podczas codziennych kontaktów z ludźmi, ich zwyczajami, obyczajami i potrzebami.
Przyjazd i wyjazd - ogólne
Pokoje w hotelu są dostępne do Twojej dyspozycji z reguły od godz.14-15. W przypadku późniejszego przyjazdu (po godz. 18) należy nas o tym wcześniej poinformować. Podczas wyjazdu należy zwolnić pokój najpóźniej do południa.
Przylot samolotem
Na potwierdzeniu rezerwacji znajdziesz przewidywalne godziny przylotu i odlotu. Loty typu nonstop nie mają międzylądowań, loty bezpośrednie mogą zawierać międzylądowania (ewentualne wysiadki są możliwe). Plany lotów, trasy lotów i czasy lotów mogą zostać zmienione. Plany lotów w obie strony odbywają się zgodnie z planem linii lotniczych i mogą się odbywać zarówno we wczesnych godzinach porannych, jak i późnych godzinach wieczornych. Możliwe są także loty nocne. Prosimy o potraktowanie dnia wylotu i odlotu pierwszej linii jako pierwszego dnia podróży. Nie zawsze da się uniknąć opóźnień lotów, np. w przypadkach niekorzystnej pogody lub przepełnienia przestrzeni powietrznej.
Zabiegi
Zabiegi mogą np. w przypadku weekendów Beauty odbywać się również wówczas, gdy Twój pokój w dzień przyjazdu nie jest jeszcze do Twojej dyspozycji. W razie potrzeby prosimy dowiedzieć się w hotelu, w jakim dniu pokój będzie oddany do dyspozycji (za dopłatą). Parking i miejsca w garażu podziemnym będą przydzielane samochodom osobowym zgodnie z możliwością. Niektóre zajęcia, jak np. gimnastyka, joga, trening autogeniczny odbywają się w grupach, o ile przy zapisach nie przewidziano inaczej. Dodatkowe zajęcia / zabiegi (przede wszystkim weekendy Beauty) powinny zostać zarezerwowane z jak największym wyprzedzeniem, aby zapewnić sobie miejsce. Centra kuracji, SPA i Beauty cieszą się zazwyczaj dużym zainteresowaniem i czasem grafiki ich zabiegów są przepełnione. Dlatego trudno jest zapisać się na zabiegi bądź zajęcia dopiero na miejscu.
Badania lekarskie
Przed wyjazdem prosimy o skonsultowanie się z lekarzem, czy klimat, woda termalna bądź mineralna czy też zabiegi takie, jak masaże czy fango są dla Ciebie odpowiednie. Przed zarezerwowaniem określonego programu SPA prosimy o zasięgnięcie rady lekarza. Przy wielu kuracjach / programach SpaDreams badania lekarskie są przewidziane na miejscu i stanowią część programu (patrz każdorazowo na opis). Niezależnie od wyniku badania lekarskiego przed wyjazdem (np. w przypadku kuracji fango w termach Abano / Montegrotto) decydują wyniki badania wstępnego odnośnie dozwolonych rodzajów kąpieli przeprowadzone przez lekarza w miejscu wypoczynku, które zabiegi są dla Ciebie odpowiednie. W hotelach termalnych w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech oferowane są kompletne lub kompleksowe kuracje zdrowotne, których cena obejmuje wszelkie zalecone przez lekarza zabiegi. Prosimy o przyniesienie ewentualnych orzeczeń lekarskich z najbardziej aktualnymi datami.
Prace budowlane
Prace budowlane w hotelach mają miejsce dość rzadko, zazwyczaj trwają one krótko. Istnieje możliwość, że w momencie wydawania katalogu lub potwierdzania oferty SpaDreams nie posiada jeszcze informacji o odbywających się w hotelu pracach budowlanych. Jeśli wiadomo nam o pracach budowlanych, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie. W takiej sytuacji zaproponujemy Ci ofertę zastępczą lub bezpłatną anulację rezerwacji.
Gwarancja Najlepszej Ceny
Jeśli w ciągu 14 dni od dokonania rezerwacji znajdziesz taką samą ofertę z tymi samymi świadczeniami w innym biurze po korzystniejszej cenie, zwrócimy Ci różnicę cen. Ta gwarancja dotyczy również bezpośrednich ofert hoteli lub resortów. W takiej sytuacji prosimy o przedstawienie nam pisemnego dowodu niższej ceny oferty porównywalnej do naszej i zawierającej konkretne świadczenia. Z gwarancji wyłączone są loty z cenami aktualizowanymi dziennie, jak również oferty skierowane do ograniczonej liczby osób.
Zalecenia lekarskie
Prosimy o przestrzeganie zaleceń lekarza, farmy piękności lub centrum SPA. Niestety, nie możemy zagwarantować sukcesu oferowanych przez nasze hotele programów (kuracje, SPA, fitness, beauty).
Pokoje jednoosobowe
Pokoje jednoosobowe są często pokojami dwuosobowymi przeznaczonymi do wyłącznego użytku (patrz: opisy hoteli). Liczba prawdziwych pokoi jednoosobowych w danym hotelu jest zazwyczaj ograniczona; mogą się one różnić położeniem i wyposażeniem od pokoi dwuosobowych. Przysługuje Ci prawo do zakwaterowania w pokoju określonej kategorii. Podział ten jest dla hoteli wiążący. Informacja o określonym położeniu pokoju może zostać przekazana hotelowi jako życzenie klienta, jednak spełnienie tego życzenia nie może zostać zagwarantowane.
Golf
SPA i kuracje z golfem są coraz bardziej popularne. Specjalny przycisk „Golf” informuje naszych Użytkowników o określonych polach golfowych. Proszę mieć na uwadze, że pola golfowe mogą być przy niekorzystnych warunkach pogodowych zamknięte.
Zwierzęta
Przyjazd ze zwierzętami jest w części hoteli dozwolony (patrz: Wskazówki), zaleca się zawsze uprzednie zgłoszenie rasy, wielkości czy wagi zwierzęcia. Koszty pobytu zwierzęcia płatne są na miejscu. W jadalniach / restauracjach, pokojach socjalnych, windach, na basenach, w SPA i strefie kuracyjnej wstęp jest zwierzętom zakazany.
Hotele
Hotele w miastach, ale i również hotele na obszarach wiejskich mogą ze względu na położenie być bardzo głośne. „Spokojny” w opisie hotelu oznacza położenie geograficzne. Należy się liczyć z hałasem zwłaszcza w dużych hotelach, np. z powodu dyskotek. W krajach południowych przy pięknej pogodzie życie toczy się wieczorami i nocami na ulicach. Prace naprawcze w obiektach hotelowych mogą być niemożliwymi do natychmiastowego przeprowadzenia z powodu brakujących materiałów lub fachowców. Ogrzewanie / klimatyzacja w wielu przypadkach są sterowane centralnie, więc ich czasowe włączenie / wyłączenie zależy od uznania hotelu. Oprócz tego korzystanie z klimatyzacji w hotelach może być związane z hałasem.
Klasyfikacja hoteli
Ponieważ wyobrażenia komfortu są różne, SpaDreams wprowadziło oficjalną klasyfikację hoteli w każdym kraju. Zasadniczo w naszych ofertach opisane są wyposażenie hotelu oraz pokoju.
Opłata uzdrowiskowa
Ewentualna opłata uzdrowiskowa jest płatna na miejscu, o ile nie przewidziano inaczej.
Rabaty i ceny specjalne
Na przykład 5=3 dni lub 5 dni w cenie 3. Zasadniczo zniżką objęty zostaje cały czas podróży, chyba że w ofercie podano dokładne terminy, w jakich zniżka ma zastosowanie.
Oferta dotyczy najczęściej tylko noclegów, w przypadku niektórych hoteli także wyżywienia. Wniektórych przypadkach rabat ma zastosowanie tylko w przypadku rezerwacji któregoś z pakietów SpaDreams. Kuracje także oferowane są w formie Superoszczędnego pakietu np. 3=2, co oznacza 3 tygodnie kuracji w cenie 2.
Wycieczki / opieka nad gośćmi
Nasi Klienci mogą zawsze z pełnym zaufaniem zwrócić się do recepcji hotelu lub hotelowego opiekuna gości z pytaniem, prośbą czy zażaleniem. Naszym Hotelom Partnerskim zależy na tym, by ich goście byli zadowoleni z pobytu. W przypadku pytań czy problemów możesz również skontaktować się bezpośrednio ze SpaDreams.
Telewizja satelitarna
Telewizja satelitarna oznacza tylko odbiór telewizji satelitarnej. Dostępność programów satleitarnych zależy od tego, z satelity antena odbiera sygnał.
Sprzęt sportowy
Sprzęt sportowy, możliwości uprawiania sportu, parasole przeciwsłoneczne i leżaki są, zwłaszcza w sezonie letnim, nie zawsze dostępne w wystarczającej mierze. Z tego powodu należy się liczyć z możliwością dłuższego czasu oczekiwania na sprzęt lub określonymi ograniczeniami w jego korzystaniu. Niektóre hotele oferują zależne od sezonu programy rozrywkowe.
Transport
W przypadku wielu hoteli SpaDreams oferuje prywatny transport z dworca lub lotniska do hotelu. Z reguły przewoźnik odbiera Cię z lotniska lub dworca poza odprawą celną. Nasi przewoźnicy zawsze mają przy sobie szyldy z Twoim nazwiskiem i / lub nazwą hotelu oraz SpaDreams. Kierowca może Ci pomóc przenieść, załadować i zdjąć bagaż. Prosimy o uważne sprawdzenie, czy cały Twój bagaż został zapakowany.
Wyżywienie
W wielu hotelach oferowana jest kuchnia domowa lub regionalna, a śniadanie przygotowywane jest w formie bufetu z samoobsługą. Wyżywienie niepełne obejmuje z reguły śniadanie i kolację (w formie bufetu, menu lub a la carte). W przypadku wyżywienia niepełnego świadczenie rozpoczyna się kolacją w dniu przyjazdu, a kończy śniadaniem w dniu wyjazdu. W przypadku późniejszego przyjazdu lub przyjazdu w nocy hotel nie ma obowiązku serwowania kolacji.
Przed i po sezonie
Określenie czasu przed i po sezonie jest zależne od regionu i często nie pokrywa się okresami naszych ferii. Może się zdarzyć, że poza sezonem w hotelu i jego otoczeniu dostęp do takich obiektów takich, jak np. baseny, korty tenisowe, restauracje i sklepy jest ograniczony. Konieczne prace remontowe lub szczególne prace budowlane są przeprowadzanie właśnie z danym czasie. Niektóre hotele są z powodu korzystnych cen poza sezonem ulubionymi celami grup turystów. Ceny w czasie pokrywania się sezonów są wyliczane proporcjonalnie.
Strefy SPA, zabiegów leczniczych i pływalnie
Korzystanie ze stref SPA, pływalni oraz kuracji wiąże się czasami z opłatą dla osób niebędących gośćmi danego hotelu. Plaże są prawie zawsze otwarte, a o ich czystość dbają lokalne władze.
Oznaczenia pokojów
SpaDreams wprowadziło własny system oznaczeń pokojów, jak np. Deluxe, Superior itd., aby móc zagwarantować bezbłędną rezerwację. Istnieje więc możliwość, że pokój klasy Deluxe w pokoju 3-gwiazdkowym nie będzie równy klasą pokojowi tej samej kategorii w hotelach 4- czy 5-gwiazdkowych.
Kontakt
+48 (0)22 21 98 555
info@spadreams.pl