FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzieliśmy na najczęściej zadawane pytania dotyczące podróży ze SpaDreams i przedstawiamy cenne wskazówki dotyczące urlopu. W razie dalszych pytań prosimy o kontakt z naszymi kompetentnymi doradcami klienta. Życzymy Państwu wspaniałego urlopu!

Bezpieczeństwo i wysoka jakość

Czy są jakieś zalecenia dotyczące apteczki?
Czy istnieją jakieś wskazówki dotyczące zdrowia podczas dalekich podróży?
Gdzie mogę znaleźć wskazówki dotyczące bezpieczeństwa i ważne informacje na temat podróży zagranicznych?
Gdzie mogę uzyskać informacje na temat wymagań wstępnych?
Kto jest moją lokalną osobą kontaktową?
Jak można pomóc na miejscu?
W jakich przypadkach należy skontaktować się z działem klientów SpaDreams?

Ocena hotelu

Jaki jest cel Twojej recenzji hotelu?

Oferty specjalne

Czy ulgi są wliczone w całkowitą cenę wycieczki?

Rezerwacja

Jak zarezerwować wycieczkę online?
Czy mogę zarezerwować wycieczkę online także wtedy, gdy moje miejsce zamieszkania nie znajduje się w Polsce?
Czy podczas rezerwacji online otrzymam fakturę na e-mail?
Jak mogę poprosić o fakturę online?
Czy po dokonaniu rezerwacji otrzymam pisemne potwierdzenie?
Czy mogę szukać online konkretnego hotelu?
Czy mogę również zarezerwować online wycieczki, takie jak wycieczki zorganizowane z przelotem?
Czy mogę zarezerwować online więcej niż jeden pokój?
Czy mogę zarezerwować więcej niż jedną ofertę?
Czy mogę dokonać rezerwacji online dla innej osoby?
Czym różni się rezerwacja w internecie od rezerwacji w biurze podróży?
Czy mogę również dokonać rezerwacji w biurze podróży?
Chciałbym dokonać rezerwacji dla grupy. Jak mam postępować?
Mam specjalne życzenia dotyczące rezerwacji. Jak to się odbywa?
Dlaczego potrzebny jest mój numer telefonu?
Jakie dane osobowe będą przechowywane na mój temat?
Co oznacza wniosek o wycieczkę?
Czy mogę zarezerwować ofertę?
Kiedy wycieczka jest dla mnie wiążąco zarezerwowana?
Jakie usługi otrzymują goście z niepełnosprawnością fizyczną?
Jak mogę się dowiedzieć, czy w wybranym przeze mnie hotelu są pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych?
Skąd mam wiedzieć, czy mój zwierzak może podróżować ze mną?
Czy w przypadku rezerwacji pokoju dwuosobowego mogę zarezerwować pobyt w spa tylko dla jednej osoby? Chciałabym towarzyszyć innej osobie w spa, ale sama nie potrzebuję żadnych zabiegów.

Dokumenty podróżne i ubezpieczenie

Jak dokładnie należy sprawdzić potwierdzenie podróży?
Co to jest certyfikat bezpieczeństwa?
Kiedy i jak mogę otrzymać dokumenty podróży?
Co mam zrobić, jeśli moje dokumenty podróży nie dotrą na czas?
Jakie informacje lub dokumenty są wymagane po przyjeździe?
Czy dokumenty podróży lub vouchery mogą być wysyłane za granicę?
Jakie ubezpieczenie turystyczne powinienem dodać do swojej podróży?
Jak mogę zarezerwować ubezpieczenie?
Kiedy ubezpieczenie turystyczne wchodzi w życie?

Płatności

Jak mogę zapłacić za swoją podróż?
Jakie są opłaty za poszczególne metody płatności?
Do kiedy muszę zapłacić za wyjazd i ile wynosi zaliczka?
Czy mogę przelać całą kwotę bezpośrednio?
Czy mogę zapłacić za wyjazd w ratach?

Przyjazd i transfer

Czy transfer z lotniska do hotelu i z powrotem jest wliczony w moją podróż?
Czy kierowca transferu odbiera mnie na lotnisku ze znakiem?
Jakie środki transportu są dla mnie dostępne?
Czy mogę również zarezerwować samochód za pośrednictwem SpaDreams?
Dlaczego warto sprawdzić bilety lotnicze?
Jak mogę się dowiedzieć, jakie są rzeczywiste godziny lotów dla mojej wycieczki zorganizowanej?
Skąd będę wiedział, że godziny moich lotów zostały zmienione?
Czy mogę również zarezerwować ze swoim własnym lotem?
Ile bagażu mogę zabrać ze sobą na wakacje?
Jakie przepisy dotyczą przewozu bagażu podręcznego?
Czy mogę zrezygnować tylko z lotu tam lub z powrotem?
Czy mogę zarezerwować przedłużenie na miejscu i polecieć do domu w późniejszym terminie?
Czy mogę zarezerwować klasę biznes?
Czy mogę wcześniej zamówić specjalne jedzenie na lot?
Czy oferujecie Państwo usługę przewozu wózków inwalidzkich na lotnisku?
Czy kierowca transferu odbiera mnie na lotnisku ze znakiem?
Jak wygląda odprawa wieczorna?
Czy mogę zarezerwować miejsce w samolocie?
Czy transfer do i z hotelu jest wliczony w moją podróż?
Czym jest "czarna lista" dla linii lotniczych?
Co mogę zrobić, jeśli linia lotnicza strajkuje?

Zmiana rezerwacji i anulowanie

Jak mogę zmienić / odwołać podróż?
Jakie koszty poniosę w przypadku zmiany rezerwacji/anulacji?
Czy można zmienić nazwiska uczestników rezerwacji?
Gdzie muszę odwołać swój lot?

Inne

Czy przysługuje mi 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy?
Jak uzyskać wizę?
Co oznacza gwarancja najlepszej ceny?