O SpaDreams

O firmie

Marka SpaDreams została założona w 2013 r. przez Fit Reisen – niemieckiego operatora wycieczek.

Fit Reisen jest wiodącym organizatorem wczasów zdrowotnych i wellness, mającym swoją siedzibę we Frankfurcie nad Menem. Dzięki wszechstronnej ofercie i usługom najwyższej jakości jest on obecnie liderem w Niemczech w branży wczasów zdrowotnych. Motto Fit Reisen brzmi:

Spełnianie oczekiwań naszych Klientów nam nie wystarcza, chcemy je przewyższać!

Przed ponad 35 laty Herbert Haum założył firmę, która rozwinęła całkowicie innowacyjną wówczas koncepcję: urlopu zdrowotnego, połączonego z atrakcyjnymi zabiegami kosmetycznymi oraz aktywnościami sportowymi i bogatą oferą rozrywek. Obecnie Fit Reisen oferuje ponad 3500 różnorodnych wycieczek kuracyjnych, zdrowotnych, fitness, SPA i Beauty, w ponad 400 miejscach, w 40 krajach na całym świecie

Od 2009 r. w skład zarządu Fit Reisen wchodzą: Jan Seifried, Claudia Wagner oraz dr Nils Asmussen. Po odniesieniu sukcesu w Niemczech, Austrii oraz Szwajcarii Fit Reisen utworzył markę SpaDreams, w celu odostępnienia swoich usług Klientom spoza trzech ww. Krajów. Obecnie nasza oferta dostępna w Polsce, Rosji, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Holandii. SpaDreams ma swoją siedzibę w Hamburgu, gdzie o Klientów troszczy się 12 zaangażowanych pracowników, którymi kieruje dr Nils Asmussen.

Claudia Wagner: Dyrektor Zarządzający Fit Reisen i SpaDreams

Claudia Wagner jest Dyrektorem Zarządzającym Fit Reisen od 31 lat – wieloletnie doświadczenie sprawia, że jest ona rozpoznawalną postacią na niemieckim rynku turystycznym.  Po ukończeniu studiów ekonomicznych w Wyższej Szkole Zawodowej w Worm (Niemcy) podjęła ona pracę w Fit Reisen, co stało się początkiem pełnej sukcesów scieżki zawodowej. Claudia Wagner uosabia promowaną przez Fit Reisen koncepcję zdrowego stylu życia i bierze udział w licznych seminariach, kursach i warsztatach dotyczących zdrowia.

35-letnie doświadczenie i znakomity kontakt z naszymi partnerskimi hotelami w Europie i na całym świecie sprawiają, iż jesteśmy gotowi udostępnić naszą ofertę również poza granicami krajów niemieckojęzycznych. Naszą siłą są fachowa wiedza oraz motywacja pracowników.

 

Jan Simon Seifried: Dyrektor Zarządzający Fit Reisen i SpaDreams

Jan Simon Seifried jest Dyrektorem Zarządzającym Fit Reisen od 35 lat. Po ukończeniu magisterskich studiów ekonomicznych na Uniwersytecie w Mannheim w Niemczech uzyskał on dyplom Master of Commerce Uniwersytetu w Sydney z wyróżnieniem. Doświadczenie zdobyte podczas pracy jako konsultant w Boston Consulting Group (BCG) obudziło w nim zainteresowanie branżą turystyczną, czego efektem było założenie firmy Transmedic GmbH, a także dołączenie do zarządu Fit Reisen. Jan Simon Seifried ma nadzieję, że wstąpienie na rynki międzynarodowe przez Fit Reisen umożliwi mu podzielenie się swoją pasją z nowymi Klientami.

35 lat doświadczenia oraz doskonałe relacje z naszymi hotelami partnerskimi na całym świecie stanowią dobrą podstawę do ekspasji na rynki międzynarodowe. Znakomity stosunek cen do jakości usług, kompetentni doradcy oraz zindywidualizowana obsługa Klienta sprawiają, że Fit Reisen i SpaDreams są idealnym wyborem dla poszukujących podróży marzeń.

 

Dr Nils Asmussen: Dyrektor Zarządający Fit Reisen i SpaDreams

Dr Nils Asmussen jest Dyrektorem Zarządzającym Fit Reisen od września 2009 r. Dr Asmussen ukończył ekonomiczne studia licencjackie na Uniwesytecie w Lüneburg (Niemcy) oraz Angelo State University w Teksasie (USA), a także zdobył dyplom  Marketing and Technology Management i tytuł doktora Uniwersytety w Lüneburg (Niemcy). Dr Asmussen dysponuje doświadczeniem m.in. w Boston Consulting Group, obecie jest zaś Dyrektorem Zarządzającym Fit Reisen GmbH oraz Transmedic GmbH. Ekspansja Fit Reisen na nowe rynki międzynarodowe jest dla niego kolejnym wyzwaniem

Cieszymy się, że dzięki uruchomieniu stron w nowych językach nasza wyjątkowa oferta będzie dostępna również poza granicami Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Fit Reisen może pochwalić się rocznym wzrostem o ponad 30%, tj. znacznie powyżej średniej rynkowej. Mamy nadzieję, że dzięki naszej ekspansji na rynki międzynarodowe z naszej oferty będą mogli skorzystać również Klienci z krajów takich, jak Polska, Francja, Rosja, Wielka Brytania czy Holandia.

Nie chcemy zadowalać, chcemy zachwycać!

Misja

SpaDreams: Kuracje i SPA na całym świecie - cel podróży: zdrowie i dobre samopoczucie

Organizator wycieczek SpaDreams (w Niemczech znany jako Fit Reisen) od ponad 35 lat specjalizuje się w podróżach związanych ze zdrowiem. Ciągle poszerzamy ofertę i organizujemy najwyższej jakości niezwykłe podróże, których celem jest lepsze zdrowie i dobre samopoczucie. Podchodzimy do każdego indywidualnie, profesjonalnie i serdecznie.

Naszym celem jest umożliwienie Klientowi wyjazdu na wymarzoną wycieczkę. Zadowolenie Klienta jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego zawsze stawiamy na jak najbardziej profesjonalną obsługę. Wszyscy pracownicy wyznają tę zasadę i przyczyniają się do wprowadzenia jej w życie.

Wartości i współpraca

Stawiamy sobie wysoko poprzeczkę i staramy się traktować innych najlepiej, jak to możliwe

Traktujemy innych po przyjacielsku i z szacunkiem. Jesteśmy autentyczni i pozytywnie nastawieni do życia. Zachwycanie innych sprawia nam przyjemność.

W środowisku pracy jesteśmy zmotywowani, kompetentni i ambitni. Liczą się dla nas wyniki naszej pracy. Często bierzemy udział w dyskusjach, wychodzimy z inicjatywą i otwarcie wyrażamy nasze opinie.

Jesteśmy grupą i pracujemy w grupie nad urzeczywistnieniem filozofii naszej firmy. Współpracujemy ze sobą między działami, a także filiami. Wspieramy się nawzajem i bierzemy pod uwagę swoje uwagi i pomysły. Każdy wykorzystuje swoje mocne strony, a zadania w pracy przydzielane są w sprawiedliwy sposób.

Naszą pracę definiuje zaufanie, szacunek, tolerancja i uwaga. Otwarcie radzimy sobie z konfliktami, słuchamy się nawzajem, pozostawiamy przestrzeń dla odmiennych zdań. Staramy się, by konflikty nie zaostrzały się i unikamy ranienia uczuć innych. Otwarcie oceniamy swoje starania oraz chcemy stale się doskonalić.

W stresujących sytuacjach zachowujemy profesjonalizm.

Wizja

Początkowo pionierzy, później specjaliści, obecnie liderzy na rynku

Organizator wycieczek SpaDreams (w Niemczech znany jako Fit Reisen) jest pionierem na rynku podróży zdrowotnych. Zdobyliśmy pozycję na rynku jako specjaliści oraz jako liderzy wysokiej jakości podróży zdrowotnych dla osób w każdym wieku. Umacniamy dalej tę pozycję i ciągle zaskakujemy rynek innowacyjnymi propozycjami w turystyce zdrowotnej. Niezależnie, czy chodzi o grupę docelową Klientów, biuro podróży, czy hotel – specjalistą w dziedzinie podróży zdrowotnych jest SpaDreams.

Środowisko

Całkowity relaks i dobre samopoczucie muszą iść w parze z przyjaznym stosunkiem do środowiska

Jesteśmy zwolennikami ekologicznego prądu w biurze i przeciwnikami marnotrawstwa pod każdą postacią. Staramy się wykorzystywać miejski transport publiczny, najchętniej podróżujemy koleją. Naszym Klientom proponujemy transport powodujący jak najmniejszą emisję dwutlenku węgla i zachęcamy ich zawsze do wykorzystywania jak najbardziej przyjaznych środowisku opcji transportu. Nasze Hotele Partnerskie stale zachęcamy do promowania turystyki ekologicznej.

Opłacalność

Tylko zdrowy operator wycieczek SpaDreams może pośredniczyć w organizowaniu podróży zdrowotnych

Każdy pracownik SpaDreams jest przedsiębiorcą, efektywnie wykorzystuje swój czas i inwestuje go proporcjonalnie do korzyści, identyfikuje i rozróżnia drobne i ważne zadania, i wie, jak ustalić priorytety działań. 

Każdy pracownik wie, dlaczego wykonuje jakąś czynność i jakie znaczenie dla powodzenia firmy ma jego praca. Dzięki temu osiągamy takie wartości, jak szacunek i odpowiedzialność. Każdy pracownik ponosi odpowiedzialność za całe przedsiębiorstwo poprzez własne zadania.

Przy każdym nowym wyzwaniu myślimy od razu o możliwych rozwiązaniach i mówimy o tym otwarcie i bez pośredników naszym przełożonym.

Jesteśmy rentowną firmą. Co roku uzyskujemy ponadprzeciętne wyniki i dążymy do corocznego wzrostu obrotu o 30%. Dlatego musimy być w każdym wymiarze lepsi niż nasi konkurenci – szybsi, korzystniejsi, bardziej unikatowi, przyjaźni, wszechstronni, profesjonalni. Duże znaczenie ma również urzeczywistnianie niecodziennych marzeń. Każdy pracownik dokłada coś od siebie, by osiągnąć ten cel.

Marketing

Nasza reklama polega na przejrzystym pozycjonowaniu, zgodnej z rzeczywistością prezentacji hoteli oraz poleceniach Klientów

Naszym Klientom dajemy radość oczekiwania, budzimy ich tęsknoty i nadajemy smak ich wymarzonym podróżom. Realizujemy wszystkie nasze obietnice. Stawiamy czoła naszym celom i mierzymy się z ideałami naszego przedsiębiorstwa. Dzięki przejrzystemu pozycjonowaniu jako biuro podróży zdrowotnych na całym świecie wyprzedzamy naszą konkurencję. Najlepszą i najważniejszą reklamą są nasi zadowoleni Klienci. To cel, który przyświeca wszystkim naszym pracownikom.

Biura podróży

Wyjątkowy profesjonalizm i indywidualne poradnictwo wyróżniają SpaDreams jako partnera biur podróży

Poszukując ofert wycieczek związanych ze zdrowiem, Klienci zwracają się najpierw do SpaDreams, gdyż oferujemy najszybsze i najbardziej elastyczne podejście do wszystkich wymagań, jesteśmy łatwo osiągalni, gwarantujemy rzetelność i dysponujemy największą wiedzą fachową w dziedzinie podróży zdrowotnych. Nasze oferty można łatwo i szybko zarezerwować poprzez liczne systemy rezerwacyjne.

Produkty

Nasze oferty są tak zróżnicowane, jak nasi Klienci - wszystko jest możliwe

Jako specjalistyczny operator wycieczek znamy trendy, oddzielamy je od zwykłej mody, która nie daje efektów, a także pomagamy z natłoku nieskutecznych ofert wybrać te, które działają dobrze dla zdrowia i dobrego samopoczucia. W ten sposób tworzymy ekskluzywne i indywidualne oferty, które są szyte na miarę dla naszych Klientów i odpowiadają ich potrzebom. Niemożliwe staje się dzięki nam możliwe. Dzięki Gwarancji Najlepszej Ceny nasze oferty są zawsze najbardziej atrakcyjne.

Hotele Partnerskie

Współpraca z liderem na rynku podróży zdrowotnych sprawia przyjemność i przynosi wiele korzyści

SpaDreams wyróżnia się wśród biur podróży, dzięki indywidualnej i partnerskiej współpracy z hotelami oraz największemu zasięgowi w sektorze SPA i zdrowia. Dział zarządzania produktami wybiera tylko najlepsze hotele z dobrą obsługą i zorientowaniem na usługi zdrowotne, które prezentowane są w autentyczny sposób i skutecznie promowane na rynku, zarówno bezpośrednio poprzez SpaDreams, jak i dzięki ponad 10 000 partnerom. Każdy Hotel Partnerski jest dla nas wyjątkowy i dla każdego staramy się zdefiniować docelową grupę Klientów.

Uważamy się za doradców naszych Hoteli Partnerskich, ponieważ jako specjalistyczne biuro podróży dobrze wiemy, czego życzą sobie i oczekują Klienci, a także jakie zabiegi, trendy i innowacje w turystyce zdrowotnej są najistotniejsze.

Obsługa Klienta

Z sercem i profesjonalizmem spełniamy najskrytsze marzenia podróżnicze

Nasz Dział Obsługi Klienta jest osobostym doradcą, a czasem nawet "lekarzem" i "psychologiem” każdego Klienta. Dokładnie pytamy, pilnie słuchamy, rozumiemy życzenia Klienta, a następnie wspólnie z nim, profesjonalnie i z pasją, przygotowujemy dla niego najlepszą ofertę. Chętnie organizujemy indywidualne podróże dla naszych Klientów, jesteśmy pomocną dłonią podczas podróży, a także z niecierpliwością czekamy na wrażenia i informacje zwrotne po powrocie. Jesteśmy zawsze otwarci, serdeczni i autentyczni. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie.

Jakość

Najwyższa jakość jest naszą pasją i naszym wymogiem

Pracujemy sumiennie i pragniemy dojść do perfekcji. Zawsze wychodzimy naprzeciw Klientom. Znamy ich oczekiwania i zawsze staramy się je spełniać. Podczas planowania podróży naszych Klientów nie zapominamy o żadnym szczególe. Chcemy wiedzieć, co wykonujemy dobrze, a co może wymagać ulepszenia, dlatego zawsze prosimy o informacje zwrotne od naszych Klientów.

Gwarancja jakości usług w zakreie SPA i zdrowie

Żeby dołączyć do oferty SpaDreams, hotele muszą spełnić określone wymagania. Kryteria jakości to na przykład:

  • położenie hotelu

  • użytkowanie naturalnych środków w kuracjach i lecznictwie (fango, błoto, torf, kreda, siano, serwatka, solanka, woda termalna, woda morska, algi)

  • filozofia hotelu, wartości oraz sposób myślenia o zdrowiu i samopoczuciu

  • indywidualne podejście do gości

  • wyposażenie: hotel, strefa SPA, urody i sportowa, oferta gastronomiczna (kuchnia regionalna, specjalności, dieta odchudzająca, pełnowartościowa, wegetariańska)

  • indywidualna oraz medyczna opieka dzięki wysoko wykfalifikowanemu personelowi

Kryteria te są stale aktualizowane. Aby zostać wprowadzonym do katalogu SpaDreams, hotel musi spełniać możliwie najwięcej kryteriów – część z nich jest obowiązkowa, inne są mile widziane. Wszystkie hotele w katalogu spełniają kryteria dotyczące jakości.

Jakość hoteli jest sprawdzana przez SpaDreams przed przyjęciem do oferty, według wymienionych powyżej kryteriów. SpaDreams prowadzi również regularne kontrole jakości. Ważne są dla nas również opinie Klientów oraz kontakt z przedstawicielami niemieckiego i europejskiego związku uzdrowisk. Przywiązujemy dużą wagę do pieczęci jakości, np. Best Health Austria, WellVital, WellVital Präventiv, certyfikaty DIN EN ISO i ISO.

Kryteria przyjmowania oferty do katalogu SpaDreams

  • wyposażenie i umeblowanie w hotelu SPA, ewentualnie również położenie np. w miejscowości uzdrowiskowej w otoczeniu pięknego krajobrazu, infrastruktura, ewentualnie również medycyna naturalna i uwarunkowania klimatyczne;

  • atmosfera i filozofia hotelu – filozofia wellness i SPA hotelu, indywidualne podejście do gości, jakość obsługi;

  • zdrowe wyżywienie – również dieta odchudzająca, pełnowartościowa, wegetariańska, rozdzielna, bezlaktozowa, bezglutenowa itd.;

  • wygląd architektoniczny i ekskluzywność strefy SPA / zdrowia, które zawarte są w cenie noclegu. Program SPA / zabiegów i indywidualna opieka dzięki wysoko wykwalifikowanemu i zmotywowanemu personelowi;

  • przygotowanie szlafroków, ręczników kąpielowych i kąpielówek w strefie SPA dla gości;

  • godziny i dni otwarcia, najlepiej 7 dni w tygodniu;

  • farma urody powinna dysponować wystarczającą liczbą kabin do różnych zabiegów na ciało i twarz oraz masaży;

  • strefa fitness z nowoczesnym sprzętem cardio i siłowym z wykwalifikowanymi trenerami;

  • program sportowy / rozrywkowy: specjalistyczne kursy, np. pilates, gimnastyka poranna i wodna, także relaksacyjne, np. Qi Gong, joga, nordic walking, wycieczki rowerowe;

  • wykłady / porady na przykład dotyczące odżywiania się, zdrowego stylu życia;

  • partnerstwo (patrz wspomniane wyżej certyfikaty hoteli Best Health Austria, WellVital, WellVital Präventiv).

Administracja

Poprzez kompleksową obsługę Klienta osiągamy stale wysoką jakość ofert i produkty przyjazne Klientom. Uwzględniamy indywidualne życzenia i wymagania poprzez

  • analizę ankiet

  • pytania o ocenę oraz przekazywanie odpowiedzi / rozmowę z hotelem wraz z propozycjami ulepszenia rozwiązań

  • informacje zwrotne od współpracowników podczas ulepszania produktów SpaDreams

  • przedstawienie oferty w sposób przyjazny Klientom i użytkownikom katalogów i strony internetowej

Obsługa Klienta

Bardzo troszczymy się o obszerną i przyjazną obsługę Klienta. Aby urlop stał się indywidualnym i niezapomnianym przeżyciem oferujemy

  • bezpłatne porady dla Klientów / gości / biur podróżydostępność: przy każdej ofercie istnieje możliwość jej dopasowania do życzeń Klientów (czas pobytu, czas podróży, życzenia dotyczące pokoju lub wyżywienia itd.)

  • wyróżnik „NOWOŚĆ“ – wskazówka w spisie treści, żeby można było szybko odnaleźć po raz pierwszy zamieszczone w katalogu oferty

  • stałe dopasowywanie produktów do wymagań rynku (rodzinny pobyt w SPA, osoby podróżujące samotnie, podróże SPA ze zwiedzaniem, podróże SPA z atrakcjami)

Nasi eksperci chętnie Ci doradzą!

(022) 21 98 555